Zabawki po angielsku. Uczeń ćwiczy rozpoznawanie i nazywanie zabawek w języku angielskim. W pierwszej części quizu zadaniem ucznia jest odkrywanie kolejnych puzzli z zabawkami, wysłuchanie poprawnej wymowy słówek. Klikając odkryte już puzzle, uczeń może ponownie odtworzyć wymowę i utrwalić nazewnictwo zabawek. Słownictwo w quizie: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike. W drugiej części quizu uczeń ma za zadanie wskazywać zabawki wymieniane w nagraniach.
Nazwy zabawek w angielskim. Zadaniem ucznia jest odkrywanie kart i tworzenie par. Po dobrym połączeniu uczeń usłyszy poprawną wymowę nazwy zabawki. W trakcie gry uczeń może popełnić tylko 10 błędów. Słówka w quizie: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike.
Nazwy zabawek po angielsku dla dzieci. Uczeń ćwiczy nazywanie zabawek w języku angielskim. Zadaniem ucznia jest zrobienie multimedialnych zdjęć, składających się z obrazu i nagrania oraz przyporządkowanie ich do odpowiednio podpisanych miejsc w albumie. Słownictwo w quizie: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike.
Nauka angielskiego dzieci zabawki. Uczeń ćwiczy słownictwo, rozumienie ze słuchu oraz pisownię w języku angielskim przez układanie z klocków słów przedstawionych na obrazkach i w nagraniach. Słownictwo w quizie: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike.
Zabawki po angielsku wymowa. Zadaniem ucznia jest kliknięcie grafiki, posłuchanie nagrania i wpisanie odpowiedniej nazwy w puste okienko. Słownictwo w quizie: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike.
Zabawki po angielsku. Ćwiczenie pisowni nazw zabawek w języku angielskim. Zadaniem ucznia jest ułożenie nazw zabawek z klocków. Na wykonanie wszystkich zadań jest ograniczona ilość czasu! Słówka w grze: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike, rattle, tablet, mobile phone, MP3 player, plane, train, kite, boat, scooter, bricks
Poznanie i utrwalenie angielskich nazw zabawek przy użyciu konstrukcji: I have/haven't got... Zadaniem ucznia jest ułożenie poprawnego zdania z wykorzystaniem tych konstrukcji na podstawie podpowiedzi z obrazka. Słówka użyte w quizie: teddy bear, trampoline, board game, skateboard, rollerball, doll, car, roller skates, bike.
Nazwy zabawek po angielsku oraz ćwiczenie konstrukcji has/hasn't got w 3 osobie liczby pojedynczej. Zadaniem ucznia jest ułożenie poprawnego zdania z wykorzystaniem tej konstrukcji według podpowiedzi z obrazka. Nauka słownictwa i wymowy: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike.
Pytania w języku angielskim. Ćwiczenie konstrukcji pytającej Have you got...? Zadaniem ucznia jest ułożenie poprawnego zdania z wykorzystaniem tej konstrukcji na podstawie podpowiedzi z obrazka. Słownictwo w quizie: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike.
Nauka zadawania pytań po angielsku z wykorzystaniem konstrukcji "Has he/she got...?" Uczeń układa zdania z wykorzystaniem tej konstrukcji na podstawie podpowiedzi z obrazka. Słownictwo w zadaniu: roller skates, teddy bear, bikeball, doll, car, trampoline, board game, skateboard.