Czas i czynności codzienne poziom podstawowy
Rozwiązując edukacyjne ćwiczenia interaktywne Zdobywcy Wiedzy dziecko nauczy się wielu nowych słówek, zwrotów i wyrażeń. Materiał edukacyjny dla dzieci z klas 0-3 szkoły podstawowej.
Idę do szkoły
Wymowa i pisownia nazw czynności
Wymowa i pisownia nazw czynności. Uczeń ćwiczy rozpoznawanie i stosowanie angielskiego słownictwa z zakresu "Czynności dnia codziennego". Zadaniem ucznia jest odkrywanie kolejnych puzzli i wysłuchanie poprawnej wymowy słówek. Klikając odkryte już puzzle, uczeń może ponownie odtworzyć wymowę i utrwalić słownictwo. Wyrażenia wykorzystane w quizie: get up, get dressed, go to school, have breakfast, have lunch, have dinner, go home, watch TV, do homework, go to bed, have a shower, hang out with friends, have a break, have a music lesson.
Codzienne czynności
Ćwiczenie słówek - codzienne czynności
Ćwiczenie słówek - codzienne czynności. Utrwalenie nazw codziennych czynności. Uczeń ćwiczy słownictwo z tego kręgu. Zadaniem ucznia jest zrobienie multimedialnych zdjęć, składających się z obrazu i nagrania oraz przyporządkowanie ich do odpowiednio podpisanych miejsc w albumie. Słownictwo w quizie: get up, get dressed, go to school, have breakfast, have lunch, have dinner, go home, watch TV, do homework, go to bed, have a shower, hang out with friends, have a break, have a music lesson.
Połącz liniami
Angielskie zwroty - codzienne czynności
Angielskie zwroty - codzienne czynności. Utrwalenie nazw codziennych czynności. Uczeń ćwiczy słownictwo poprzez łączenie liniami grafik z odpowiadającymi im nazwami w języku angielskim. Kliknięcie grafiki wywołuje nagranie, więc uczeń utrwala również wymowę ćwiczonych zwrotów. Słownictwo w quizie: get up, get dressed, go to school, have breakfast, have lunch, have dinner, go home, watch TV, do homework, go to bed, have a shower, hang out with friends, have a break, have a music lesson.
Mój plan dnia
Układanie planu dnia po angielsku
Układanie planu dnia po angielsku. Ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu. Uczeń ćwiczy tą umiejętność poprzez układanie planu dnia na podstawie nagrania (I get up). Przykładowe zagadnienia z quizu: I get up at seven o'clock. I have a shower at half past seven. I have breakfast at eight o'clock.
Dzień Kuby
Rozumienie ze słuchu. Planowanie dnia
Rozumienie ze słuchu. Planowanie dnia. Ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu. Uczeń ćwiczy tą umiejętność poprzez układanie planu dnia na podstawie nagrania (He/She gets up). Przykładowe zagadnienia z quizu: I get up at seven o'clock. I have a shower at half past seven. I have breakfast at eight o'clock.
Aktywne memory
Ćwiczenie poprawnej, angielskiej wymowy
Ćwiczenie poprawnej, angielskiej wymowy. Gra typu memory. Uczeń grając utrwala nazwy aktywności i określenia czasu w języku angielskim. Gra polega na odkrywaniu kart i znajdywaniu wśród nich par przedstawiajacych tą samą grafikę. Przy poprawnym odnalezieniu pary uczeń usłyszy poprawną wymowę wyrazu. Zawody w grze:get up, get dressed, go to school, have breakfast, have lunch, have dinner, go home, watch TV, do homework, go to bed, have a shower, hang out with friends, have a break, have a music lesson.