Platforma Edukacyjna ZdobywcyWiedzy.pl
DLA DZIECI W WIEKU 5 - 10 LAT
GŁÓWNE ZALETY
Platformy Edukacyjnej
Ogromny zbiór ponad 10 000 ćwiczeń, zadań i interakcji przygotowanych przez polskich pedagogów
Całość zgodna z podstawą programową Ministerstwa Edukacji Narodowej
Specjalne narzędzia dla Rodziców i Nauczycieli (kontrola postępów, zadawanie prac domowych)
Nauka przez Zabawę – Dzieci same proszą o włączenie nowych zadań
Pełne bezpieczeństwo dzieci - Portal nie zawiera reklam
Elementy aktywizujące dzieci do nauki - Grywalizacja
TWÓRCY PLATFORMY
MISJA EDUKACYJNA
Fundatorami platformy są rodzice i wieloletni pedagodzy Państwo Agnieszka i Marek Gudków, których marzeniem było stworzenia miejsca w Internecie, gdzie dziecko będzie bezpieczne oraz otrzyma sprawdzone i dobre materiały edukacyjne.
ZOSTAŃ ZDOBYWCĄ WIEDZY
POZNAJ NASZ ZESPÓŁ
Pola
Z Polą poznasz: alfabet, ćwiczenia: głoska a litera, wyrazy, ortografię, części mowy i rodziny wyrazów, części mowy: rzeczownik, czasownik, przymiotnik, przyimek i wiele więcej.
Mati
Z Matim poznasz wykonasz zadania na liczenie, geometrię, kalendarz, działania na liczbach i zbiorach. Nauczysz się geometrii, obliczeń pieniężnych, miar, wag, temperatury, wielu więcej.
Natka
Z Natką poznasz takie tematy jak: świat roślin, świat zwierząt, zjawiska atmosferyczne i pory roku, przyroda nieożywiona, przedmioty służące do obserwacji przyrody, zmysły człowieka, zdrowy tryb życia, układ słoneczny, budowa człowieka i wiele więcej.
Charlie
Z Charliem będziesz mógł ćwiczyć: zwroty i wyrażenia (program obejmuje twierdzenia, pytania i przeczenia) oraz takie tematy jak: nazwy kolorów, przybory szkolne i wiele więcej.
OFERTA EDUKACYJNA
DLA DZIECI
TAK WYGLĄDAJĄ NASZE ĆWICZENIA DLA DZIECI
POLECAJĄ NAS
ZOBACZ OPINIE:
NAUCZYCIEL ROKU
O ZDOBYWCACH WIEDZY
Zdobywcywiedzy.pl to dynamicznie rozwijająca się platforma edukacyjna dedykowana uczniom w wieku przedszkolnym oraz młodszym szkolnym. Stanowi obszerną bazę ćwiczeń interaktywnych doskonale korespondujących z nową podstawą programową edukacji wczesnoszkolnej.